Trochę wspomnień

Niektórzy z Was wiedzą o tym, że swoją przygodę ze scrapbookingiem zaczęłam nie od dziś. No może nie tak aż dawno.... dawno temu , ale tak na dobre to około roku temu.
W tym czasie zrobiłam wiele przeróżnych rzeczy. Zdobywając doświadczenie i spełniając Wasze życzenia nauczyłam się wiele , choć i tak wiem, że duuuuuuuuuużo  mi jeszcze brakuje do najlepszych.

Tak więc wspominajmy, jak sama nazwa postu mówi...

Zaczęłam 3 lata temu od małych rzeczy przygotowywanych dla klasy mojego dziecka i nie mogę nazwać tego jeszcze scrapbookingiem.  Ładne paczuszki, ozdoby, kartki, wszystko po to by widzieć uśmiech dzieci i radość z otrzymanego małego , skromnego prezenciku.

Dwa lata pożniej postanowiłam zrobić album ... no już  taki bardziej scrapowy.... i tak poszło.
Oto on..


może zdjęcie nie jest super, ale praktyka czyni mistrza.... ha., potem będą lepsze :-)

Tu jeszcze parę moich jednych z pierwszych rzeczy.





...i takie były początki.

W następnych postach pokaże co zrobiłam przez rok.


Comments

Popular Posts