Lift kartki Oliwiaen

Blog Towarzystwo Dobrej Zabawy  ogłosił wyzwanie na lift kartki Oliwiaen. Skusiłam się i zrobiłam swoją interpretację owej kartki. Noooo.... , a żeby nie stała sobie samotnie na półce poszła do rąk pewnej czterdziestki.  Do mojej pracy wykorzystałam biały papier czerpany ze sklepu NAMASTE. Użyłam go również do ozdobienia pudełka, które zrobiłam do kompletu oczywiście ;).

Zapraszam ...






Kartkę zgłosiłam na wyzwania:

1) Towarzystwo Dobrej Zabawy - Lift kartki Oliwiaen




2) NAMASTE - FAN PAPIERU CZERPANEGO Październik




Dziękuję za odwiedziny..


Comments

  1. Piękne połączenie kolorów! Dziękuję, że bawisz się wraz z TDZ.

    ReplyDelete
  2. Ciekawy efekt dało użycie papieru czerpanego. Piękny komplecik.
    Dziękuję za przyłączenie się do zabawy w Towarzystwie Dobrej Zabawy :)

    ReplyDelete
  3. Mnie również jest miło się z Wami bawić :)!!!

    ReplyDelete
  4. Lift wygląda bajecznie! Dziękuję za udział w wyzwaniu TDZ :)

    ReplyDelete
  5. Wspaniał praca, dziękuję za udział w wyzwaniu TDZ :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts