Naszej Pani - kartka na Dzień Nauczyciela

Dziś Dzień Nauczyciela. 
Z tej okazji składam najserdeczniejsze życzenia wszystkim nauczycielom.
By uczcić ten dzień w klasie mojego syna trójka klasowa przygotowała kwiaty, a ja zrobiłam karteczkę dla wychowawczyni - Pani Marzeny ( pozdrawiam Panią serdecznie !). Wykonałam ją w ciepłych kolorach jak na październik przystało. Świąteczne papiery UHK Gallery - Loft Christmas nie tylko nadają się na świąteczne kartki , ale również do stworzenia jesiennego klimatu. Dodałam parę tekturek i ramkę ze sklejki, w tle znalazło się miejsce dla murka jako symbolu murów szkolnych, trochę gałązek owoców jesiennych skropionych deszczem, brązowo-pomarańczowe kwiaty oraz żółto-zielone liście, a całość dopełniły mgiełki, kamyki i perełki w płynie.
Zapraszam do obejrzenia zdjęć...









Kartkę zgłaszam na wyzwania:

1)  Artimeno - Wyzwanie #39 z murkiem w tle



2) CraftyMoly - Wyzwanie #37 w barwach jesieni



3) Dream Craft - Wyzwanie #6 - Jesienna paleta z tekturką


Bardzo dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.

Comments

  1. Śliczny komplecik :) Czy Blubell ma coś wspólnego z serialem Heart of Dixie ? Pozdrowienia

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts