Remember the now / Zatrzymaj chwilę - kartka dla mamy

Dziś trochę prywaty...  bo moja Mama ma dziś imieniny i nie mam jej tu na miejscu.

Mamo,  dużo buziaków i uścisków ode mnie oraz mojej rodzinki. Z tej okazji przygotowałam dla Ciebie kartkę z napisem REMEMBER THE NOW oraz napisałam wiersz ZATRZYMAJ CHWILĘ.
Jedzie już karteczka naszą polską pocztą expresową, ale niestety dotrze dopiero na poniedziałek. ;(

.. ale za nim zdjęcia i reszta... muszę napisać co mnie zainspirowało....
Uwielbiam jesienne kolory i myślę, że moja mama również je lubi. Wyzwanie na blogu It's just fun! (mapka) podsunęło pomysł na wygląd kartki , a wyzwanie na blogu PR SZOK (z tematem What wood you say?) zachęciło do użycia drewnianych elementów i papieru o wzorze drewna.

...a zatem ..













i mój wiersz dla mamy:

Zatrzymaj chwilę...
W sercu na tyle
By radość z uniesieniem
Były miłym wspomnieniem
By Twój świat miał barw tyle
Jak piękne skrzydła mają motyle
By marzenia Twoje świat dostrzegł
By pragnieniom Twoim świat uległ

Zatrzymaj chwilę...
By zobaczyć ile
Dałaś mi w życiu oparcia
I ramię do łez otarcia
Ile dobra uczyniłaś
Ile miłości mi zaszczepiłaś
Bym życia się nie bała
Bym swym dzieciom serce dała.

Twoja Córka



Kartkę zgłaszam na wyzwania:

1) It's just fun - wyzwanie #6 z mapka




2) PR SZOK - wyzwanie #27 What WOOD you say?




3) TricksAr Sztukateria #25 wyzwanie kolory jesieni




Dziękuję za odwiedziny.

Comments

  1. Jak pięknie nastrojowo :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Pracowni Rękodzieła SZOK!

    ReplyDelete
  2. Bardzo dziękuję Córeczko! Wzruszająca, przepiękna i pełna Twojego ciepła karteczka. Uwielbiam kolory jesieni i życzę Tobie powodzenia w wyzwaniu. Jesteś moim wspaniałym darem od życia.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts