Sen motyla - kartka imieninowa

Tym razem bardzo spodobało mi się wyzwanie Craftmani  - zabawa urodzinowa z moodboardem, gdzie warunkiem było użycie 5 z 7 elementów z tablicy. Super wyzwanie !!! ( z tym że po fakcie zauważyłam, że miał być layout a nie kartka ;( ... no cóż  ) Ale, żeby nie było za łatwo i lubię wyzwania to postanowiłam  zrobić lift kartki z blogu PRZYDA SIĘ !! Ha...
... a więc do rzeczy....

oto moja kartka








do kartki zrobiłam pudełeczko i mój mąż podarował swojej mamie na imieniny :)












Jak już wspomniałam kartkę zgłaszam na wyzwania:

1) moodboard i link do wyzwania --> Craftmania

5 elementów , które mnie zainspirowały :
- kolory turkus i róż, 
- dwa kolory różyczek (turkusowe i różowe)
- obrazek miedzy godziną 9 i 10.00 - dał pomysł na użycie kawałka materiału - gazy
- biżuteria (gdzie użyłam medalionu)
-  kamienie zdobiące biżuterię.
 ( gdyby dobrze policzyć wyszło nawet więcej)







Dziękuję za odwiedziny.


Comments

Popular Posts