Srebrna Rocznica Ślubu w fioletowo-szarej oprawie

Robiłam niedawno exploding box na 25 Rocznicę Ślubu i dziś chciałabym go Wam pokazać.
Wymiary złożonego pudełka to: 12 x 12 x 12 cm. Użyłam papierów UHK Gallery - Mashrooms (Agaricus) i Galerii Papieru: Świeżo Malowane III - 01 oraz Fiolletowe fiołki - 02. Na każdej ściance zrobiłam serce z tekstem, a pośrodku również na sercu postawiłam koszyczek pełen kwiatów i napis 25. Zewnętrzne ścianki przyozdobiłam serduszkami z kokardką, natomiast na pokrywce umieściłam ramkę z rocznicą ślubu i datą , oraz dodałam parę kwiatków i kokardkę.

Zapraszam na dużo zdjęć...















Kartkę zgłaszam na wyzwania:

1) BoxBlog  - wyzwanie #1 "Co nam w duszy gra" - ulubiona dowolna forma pudełkowa



2) Scrapek - wyzwanie #39 - fioletowa zaduma




3)  Craftowy Ogródek - wyzwanie pudełkowe z Eco Scrapbooking




Dziękuję za odwiedziny, pozdrawiam.

Comments

Popular Posts