You're not a girl not yet a woman - kartka na 18-stkę

Czytając wyzwania Art Piaskownicy i Craftowego Ogródka postanowiłam je połączyć w jedno. Zrobić dwa w jednym, a nawet trzy w jednym, bo chciałam też stworzyć kartkę na osiemnaste urodziny dla pewnej dziewczyny. Tak więc zabrałam się do roboty i uważnie prześledziłam MOODBOARD Craftowego Ogródka. To co od razu zwróciło moją uwagę to: kolor turkusowy, przytarte deski ze skuwką, róże turkusowe, tasiemki, różowa wstążka oraz ozdoby metalowe - zawieszki. Do połączenia wszystkich elementów zainspirowała mnie CRAFTmapka Art Piaskownicy. I tak  powstała turkusowo - różowa kartka na 18-stkę. Do kompletu powstało pudełko z różową kokardką i napisem: You're not a girl not yet a woman.

Zapraszam na zdjęcia..










Tak jak już wspomniałam, kartkę zgłaszam na wyzwania:

1) CraftowyOgrodek - październikowy moodboard z CO




2) Art Piaskownica i Tricks Art - CRAFTmapka październik





Dziękuję za odwiedziny.

Comments

Post a Comment

Popular Posts