Bombki w pudełku - zestaw upominkowy

Sezon świąteczny napędza się coraz bardziej ;), więc ja przygotowałam zestaw upominkowy... 
Składa się on z: dwóch bombek w pudełeczku i karteczki "...a spacial for you..".
Wykonanie w małym skrócie, a zatem.... 
W akrylowej bombce w kształcie kropli umieściłam drawniany emblemat Primy w postaci dwóch dziewczynek. Bombkę z zewnątrz ozdobiłam sznurkiem papierowym, wstążeczką i kwiatem poinsecji, jak również oprószyłam śniegiem w postaci Clear Gesso i pudru do embosingu. Pudełko wykonane jest z tekturki, pomalowane kolorem kości słoniowej, przyozdobione bawełnianą koronką, papierem Jolly & bright od Rapakivi oraz kwiatem poinsecji i emblematem Merry Christmas. Wszystko, gdzieniegdzie przytuszowane brązowym tuszem vintage ;) Całość dopełnia wcześniej wspomniana kartka.

Zapraszam na sporo zdjęć...
















Zgłaszam na wyzwania...

1) POMORZE CRAFTUJEWyzwanie z Babińcem #2 - Cała JA

(bombka, która mieści się w dłoni)
2) PR SZOK - #29 wyzwanie "Ciepło i przytulnie"




3) Białe Kruczki - wyzwanie #8 "Herbatka przy kominku..."


 Dziękuję z odwiedziny.


Comments

Popular Posts