Motylem jestem - kartka na urodziny

Dziś zaprezentuję Wam karteczkę urodzinową jaką zrobiłam na drugie urodziny pewnej dziewczynki. Jak tytuł posta już podpowiada jest ona w kształcie motyla coś na styl easel card. Jest to stojąca kartka z podstawą kwadratową , ale ma zaokrąglone rogi ;). Na niej umieściłam następny kwadrat lekko uniesiony , gdzie chowana jest rozkładana karta z życzeniami. Wyciągamy ją za pomocą tasiemki przy karcie. Do koła od dołu przykleiłam podpórkę, natomiast motyl umieszczony jest na kole za pomocą action wobble. Dzięki temu motyl porusza się. Całość zrobiłam z papierów Magicznej Kartki - Mali odkrywcy oraz UHK Gallery - On My Owl. Rozmiar kartki to około 15,5 x 15,5 cm. Ślicznego motyla pobrałam ze strony Cardmaking Paradise. Reszta według własnego pomysłu.
Do karteczki dołączyłam pudełeczko.

Zapraszam na duuużo zdjęć oraz by zaprezentować kartkę lepiej zrobiłam króciutki filmik (Niestety nie miałam nikogo do pomocy ani nie zaopatrzyłam się jeszcze w statyw i filmik ten kręciłam sama. Wyszło jak wyszło... ;) )















A TU FILMIK





kartkę zgłaszam na wyzwania:


1) It's just fun! - wyzwaniw #7 Nietypowy kształt



2) Magiczna kartka - wyzwanie Geometryczne 



3) Altair Art -  wyzwanie #12 Mapka


Dziękuję bardzo za odwiedziny.

Comments

Popular Posts