Świąteczne LO

...coraz bliżej zima i święta... na blogach widać już piękne, świąteczne kartki i ozdoby. Moje pierwsze skojarzenia dotyczące najzimniejszej pory roku... to słońce odbijające swoje promienie od bialutkiego śniegu, czerwony nos, grube kurtki i sanki ... choć powiem szczerze dawno takiej zimy u nas nie było... A święta...hmmmmm... pięknie przystrojony dom, zapach przygotowywanych potraw przez mamę zaglądający do każdego pokoju, kolacja wigilijna, prezenty i.... kubek gorącej czekolady lub kawy ;) , trzymany w obu rączkach , siedząc na kanapie pod kraciastym kocykiem w otoczeniu rodziny i co najważniejsze przy dobrym, świątecznym filmie...   ach , już nie mogę się doczekać...

Nawiązując właśnie do świątecznego nastroju zrobiłam już parę karteczek świątecznych, a dziś pokażę moje pierwsze LO w życiu  ;)... zrobione na kartce 30 x 30 cm w brązową kratę.














Moje LO zgłaszam na wyzwania:

1)  PR SZOK - wyzwanie #28 "Kraciasty koc"



2)  Craftowy Ogródek - wyzwanie layoutowe z Altair Art



3)  Rapakivi - wyzwanie z gościem #47 - Moodboard
(moja inspiracja to kolor złoty i ozdoby)


Dziękuję za odwiedziny.

Comments

Popular Posts