Łap marzenia - LO

Przy nawale pracy i obowiązków musiałam chwilę przysiąść i złapać oddech. Postanowiłam zrobić LO, bo to dla mnie fajna zabawa mediami. Co prawda jest to moje trzecie LO i już liczyć więcej nie będę, bo z pewnością jeszcze powstanie wiele :).

Skusiłam się na wyzwanie AltairArt, a zainspirował mnie temat... Dreams come true - Marzenia się spełniają oraz niedawno zrobiona fotografia mojej córeczki. 
Warto marzyć... mówię Wam .. warto!!! Warto mieć te małe i te duże marzenia, któreś się z pewnością kiedyś spełnią. Codziennie zastajemy coś nowego, nowy dzień z małą namiastką realizacji naszych planów i celów. Wytrwałość i wiara w to co się robi, w to co się wierzy pozwalają nam być lepszym, dają możliwość spojrzenia na świat z dystansem i urzeczywistniają nasze sny :)
Małe spełnione marzenie - bardzo cieszy... wiem coś o tym ! :)

Moje LO...kolorowe , bo takie są M.......





Moją pracę zgłaszam na wyzwanie...

Altair Art - wyzwanie ekspresowe - Marzenia się spełniają



Dziękuję za odwiedziny :)

Comments

Popular Posts