Magiczny Czas - małe bombeczki

Czas Bożego Narodzenia to czas pełen magii, radość i wzajemnego zrozumienia. 
Czas obdarowywania się nawzajem choć małą drobnostką daną od serca.

Zobaczcie co przygotowałam tym razem... są to małe bombeczki, a nawet połówki akrylowych bombek.. Zrobiłam takie cztery, w których użyłam 4 badzików (dwie śnieżynki, choineczki i bałwanka) wewnątrz bombki i wsypałam do nich luzem imitację śniegu ;), zabezpieczyłam wyciętym okrągłym craftowym papierem. Bombki z zewnątrz ozdobiłam sznurkiem z trawy morskiej, tekturowymi liśćmi ostrokrzewu, głogiem, szyszką, cynamonem, czapeczką żołędzia, perełkami na druciku oraz rafią. Z drugiej strony bombek nakleiłam napis WESOŁYCH ŚWIĄT ze śnieżną otoczką.

... i tak się prezentują :) ... będzie dużo zdjęć :)


bombki w świątecznej scenerii ...




...a tutaj same , by lepiej zobaczyć jak się prezentują :)



 i jeszcze zbliżenie bombki,.. 



śnieg jest... jest...:)


 a tu jeszcze z choineczką...:)


 Przygotowałam również do nich pudełko - szufladkę z gwiazdką z reniferem, napisem MAGICZNY CZAS i ozdobami , 
które już wymieniłam przy bombce, ...żeby było do kompletu :)



Bok szufladki ozdobiłam podobnie jak w bombce, craftowym kółkiem z badzikiem i trawą morską.


tu kilka zbliżeń,,,



... i druga strona :)



Cały zestaw tak się prezentuje ... o tak właśnie :)






bombeczki zapakowane już w folię :)



Spakowane ...



Moją pracę zgłaszam na wyzwania...

1) It's just fun ! - wyzwanie #10 - Pierwsza gwiazdka



2) Box Blog - wyzwanie #3 Pakujemy prezenty



3) Diabelski Młyn - wyzwanie tematyczne Nats - z reniferem




Dziękuję za tak liczne odwiedziny.


Comments

Popular Posts