Wyzwanie #1 Turkusowe Święta - Filigranki

Dziś ruszyło pierwsze wyzwanie na blogu Filigranek. Temat... Turkusowe Święta ;). 
Wśród wielu znakomitych, przepięknych karteczek koleżanek z zespołu i przeuroczego box'a z pięknymi ręcznie robionymi kwiatami Agi C, znalazła się i moja inspiracja do tego wyzwania. Zrobiłam mały wianuszek na stół. Wykonany został ze słomy, którego pobieliłam, dodałam kokardę, czapeczki żołędzi, trochę białego oszronionego głogu, wybielonego mchu i oczywiście turkusowe gwiazdki z papierów Filigranek. wersja minimalistyczna, czyż nie??!! W środku wianuszka postawiłam ozdobiną białą śnieżynką świeczkę. Zrobiłam również zimowy notes z reniferem, gwiazdkami i metalowym zapięciem. Wewnątrz znajduje się 100 białych czystych karteczek. Niektóre stemplowane reniferkiem :).


..a więc nie przedłużając ... moja inspiracja:








Zapraszam do udziału w wyzwaniu i zaglądania także na blog Filigranek. Tam mnóstwo inspiracji naszego zespołu. Życzę dobrej zabawy. Czekamy na Wasze prace.

Dziękuję za odwiedziny.

Comments

Popular Posts