Cenne wspomnienia - skrzyneczka

Dziś czwartek i inspiracja na blogu Przydasie Pasjonaty  :). Zapraszam, zaglądnijcie również tam, bo załączyłam malutką instrukcję jak powstawała skrzyneczka.
Przygotowałam, jak już wspomniałam, pudełeczko na piękne wspomnienia w postaci zdjęć i pamiątek. Tym razem postanowiłam trochę malować, szlifować, naklejać i upiększać :), więc użyłam troszeczkę farby, pasty strukturalnej, wycinanek, tekturek i pięknych papierów Avonlea od UHK Gallery. Wieczko ozdobiłam napisem Precious MEMORIES oraz ręcznie robionymi kwiatami. Wymiary skrzynki to  20 x 36 x 10 cm.
Myślę, że takie pudełeczko pięknie zdobiło by komodę każdej mamy i babci, a ukryte w nim skarby pielęgnowały wspomnienia.

Zapraszam na zdjęcia....










Moją pracę zgłaszam na wyzwania...

1) Artimeno - wyzwanie #43 praca z papierami UHK Gallery


2) Box Blog - wyzwanie #4 skarby, pamiątki, zdjęcia


3) Cherry Craft - Babcia i Dziadek




Dziękuję za odwiedziny

Comments

Popular Posts