Cztery pory roku w kwiatowym wydaniu

Bardzo zaintrygowało mnie ostatnio wyzwanie Towarzystwa Dobrej Zabawy - Dwanaście. 

Długo myślałam jak ugryźć ten temat. Pomysłów było wiele.... album, karteczka, a może pudełeczko z 12 szufladkami. Wreszcie (w ostatnim momencie) mój wybór padł na LO... kwiatowe LO :). Bardzo spodobało mi się robienie kwiatów, choć z braku czasu często używam już zakupionych :). Tym razem jednak zebrałam się w sobie i zrobiłam kwiaty w kolorach nawiązujących do pór roku :). W rezultacie powstały cztery pory roku z 12 ręcznie robionych kwiatków. Do tego trochę mixed mediowych przydasiów, metalowych oraz tekturowych elementów, gazy i tak powstała oto praca na wyzwanie TDZ.

... zobaczcie jak mi poszło...:).. kilka ujęć pracy..









Pracę zgłaszam na wyzwanie...

TDZ -  wyzwanie #4 z Wycinanką - DWANAŚCIE



Dziękuję za odwiedziny...

Comments

Popular Posts