Nowy Rok 2016

Nowy Rok... nowe nadzieje, wyzwania i plany do zrealizowania.

Dziś chciałabym w skrócie podsumować podsumować Stary Rok i co nieco o Nowym Roku :). Otóż miniony rok obdarzył mnie przede wszystkim wiarą w to co robię, a mianowicie rozwinął moją pasję :). Stworzyłam funpag'a na FB, a w sierpniu ruszył mój blog (upragniony :) ). "Posypały się" zamówienia :) , wygrane i wyróżnienia w różnych wyzwaniach blogowych. To wszystko utwierdziło mnie, że to co robię ma sens. Dostałam się do dwóch grup projektowych: Filigranek i The Scrappy Sketches. I tutaj chciałabym serdecznie podziękować Agnieszce Nieweglowskiej i Ani - Srebnolistka za przyjęcie do zespołów i zaufanie "świeżynce" wśród tylu utalentowanych osób w świecie scrapbookingu :).

...a Nowy Rok... :)
...przyniósł mi nowe wyzwania i podniósł poprzeczkę jeszcze wyżej, do której (mam nadzieję) że doskoczę :). To dwa nowe DT: Przydasie Pasjonaty i Kartkowe ABC....




Bardzo dziękuję Agnieszko - Pasjonato  i Visell za przyjęcie mnie do zespołu. Obiecuję nie zawieść :) i rozwijać swoją umiejętności by moje prace były jeszcze lepsze. Z nowym rokiem zmieniłam również design bloga, podoba się... ?? Jest teraz bardziej przejrzysty i czarno-biały (oprócz zdjęć) :).

Życzę Wam (i sobie), byście z Nowym Rokiem złapali nowy oddech, nowy wiatr w żagle, by rozwinął Wasze skrzydła ku swoim marzeniom i planom , by się ziściły :).
Scrapowym koleżankom życzę natchnienia twórczego, kreatywności i osiągnięcia wymarzonych celów :)

Pozdrawiam Was serdecznie i zaglądajcie tutaj do mnie, zapraszam.

Comments

Popular Posts