Pudełeczko z sukienką

Wczoraj na blogu Przydasie Pasjonaty pojawiło się nowe wyzwanie, którego tematem jest.....

SUKIENKA :)

Moja propozycja do tego tematu to małe drewniane pudełeczko na gumeczki i spineczki dla dziewczynki. Ozdobiłam je papierami Jak we śnie II - Galerii Papieru, do tego użyłam maski w kwiatki oraz tekturki - sukienki. Pastę strukturalną zmieszałam z różową mgiełką, sukienkę psiknęłam perłową (różową) mgiełką i pomalowałam niektóre części na biało. Dodatkowo sukienkę przyozdobiłam różowym szyfonem z tasiemką w koraliki / kwiatuszki u dołu.

Powiem szczerze, moją córeczka była zachwycona :).

Zapraszam na zdjęcia...








a tu zadowolona właścicielka pudełeczka




Moją pracę zgłaszam na wyzwanie...

Tworzę w jednym kolorze  - wyzwanie #2 różowy



Dziękuję za odwiedziny :)

Comments

Popular Posts