Dzień Matki - pudełeczka i kartki

Witajcie...

Dziś Dzień Matki i inspiracja u Przydasie Pasjonaty,

... a więc jeszcze raz najlepsze życzenia dla wszystkich mam!!! 100 lat !!!

W tym cudownym dniu chciałabym pokazać Wam, co ja przygotowałam dla swoich mam :)

Zrobiłam własne pudełeczka z papieru kraftowego z uchwytem w postaci serduszka 
i karteczek z życzeniami. 

Do dekoracji ich użyłam nowiutkich papierów UHK Gallery - LOFT 
oraz przepięknych tekturek Fabryki Weny.

Jak powstawały...??? to możecie zobaczyć w najnowszym moim video tutorialu :)
Zapraszam... na duuuuużo zdjęć i film.
















filmik --> tutaj :)



moją prace zgłaszam na wyzwania :)

1) Craft Style - wyzwanie #23 Dla Mamy


2) Bee scrap - wyzwanie #13 Majowo Mi! Anything Goes (praca dowolna)


3) Białe Kruczki - Wyzwanie #4 Po prostu dla Mamy...


Dziękuję za odwiedziny :)


Comments

Popular Posts