Filigrankowe pudełka...


Witajcie,

Ostatnio robiąc zakupy u Filigranek natknęłam się na super pudełka wykonane ze sklejki. Postanowiłam zakupić dwa. 
Powiem Wam szczerze, że są bardzo fajne i możne je wykorzystać na wszelakie sposoby. Przeglądając blog i FP Filigranek, Ania z DT wykonała pudełko przeznaczone na pamiątki dla małego dziecka , natomiast szefowa Filgranek - Asia (Scrapasia) użyła je do exploding box'a.
Z racji tego, że bardzo mnie ono zauroczyło i choć nie jestem już w DT Filigranek :), 
postanowiłam pokazać Wam inne zastosowanie takich pudełek :).
Na zdjęciach możecie zauważyć pomalowane pudełka na biało z lekkim dodatkiem złotego i koralowego, pudełka pomalowane na fioletowo oraz dodatkowo białym chalky vintage i poprzecierane, jak i surowe pudełka w całej swej krasie z małymi dodatkami.  
Zapraszam więc na dużą porcję zdjęć ...

Możemy je użyć...

...gdy chcemy komuś podarować drobny prezent np, zegarek, pierścionek czy naszyjnik


...dla naszej pociechy np. na spinki i gumki czy kredki :)


....na ślubne obrączki , pierścionek zaręczynowy lub inny drobiazg


...a może na mały prezent na Chrzest :) ...?!


Mam nadzieję, że moje pomysły podobają się Wam :)

Pudełka znajdziecie TUTAJ :)


Dziękuję za odwiedziny.

Comments

Popular Posts