Pamiętnik - Capture lif's moments

Witajcie...

Na blogu egoCraft.pl zachęcam do mediowania z użyciem tekturek.
Moja inspiracja to pamiętnik, który posłuży do wpisów przez osoby najbliższe
jego właścicielce oraz jej samej.

Okładka ozdobiłam papierem od Galerii Papieru, kwiatami, guziczkami, 
metalowymi ozdobami i oczywiście tekturkami od egoCraft.pl
Jedna jest pod serduszkiem z zegarem o druga to przeszycie, 
które świetnie nadało się na imitacje zamka. 
Ozdoby zostały pokryte gesso i mgiełkami,
tu i tam sypnięte również Rainbow Color Duo i psiknięte wodą oczywiście.
Wnętrze notesu jest takim mixem różnych kartek: 
grubych z ornamentami, gdzieniegdzie chlapniętych mgiełką, 
wyklejanych różnymi dodatkami, stemplowanych i zwykłych postarzanych. 
Całość spięte jest metalowymi kółkami 32 mm, 
jednak dodałam w kieszonkę dodatkowe dwa 50 mm, 
które z pewnością się przydadzą jak notes nabierze objętości.
Można w nim pisać wklejać, wpinać karteczki :)

Zapraszam na multum zdjęć.






















Moją pracę zgłaszam na wyzwania do:

1) Rapakivi - Wyzwanie z Gościem #62

zainspirowały mnie zdjęcia - wspomnienia :)

Bawimy się wspólnie   

2) Eko-Deko - graj w kolory z EKO-DEKO


3) wyzwanie nie-kartkowe 

(woda - kolor, wspomnienia, farby)



Dziękuję za odwiedziny :)

Comments

Popular Posts