Świąteczno - urodzinowe pudełko

Witam Was, u mnie ciąg dalszy zimowych i świątecznych ozdób i kartek.
Dziś exploding box na 90 urodziny dla pewnej Pani. Pudełko urodzinowo świąteczne i takie też życzenia  :) -  dwa w jednym. Zrobiłam go z papierów Studio 75 - Magiczny Czas. Zewnętrzne boki ozdobiłam śnieżynkami z ćwiekami, a górę tekturową ramką z ptaszkiem, białą poinsecją i spersonalizowaną zawieszką. Środek pudelka to zimowy krajobraz w centralnym punkcie i życzenia na każdej ze ścianek z poinsecjami, tym razem czerwonymi. Dodatkowo przyozdobiłam jeszcze liśćmi ostrokrzewu oraz śnieżynką. :)

Zapraszam na zdjęcia:

















Moją pracę zgłaszam na wyzwania...

1) 123 scrapuj Ty - Świąteczne bingo z Magiczną Kartką
linia (1 x wykrojnik, 2 x ćwiek , 3 x poinsecja)
ale również może być i linia
linia (1 x tekturka, 2 x ćwiek , 3 x śnieżynka)



2) Art Piaskownica - kartka świąteczna


3) Scrap Cafe - Ośnieżony domek.



Dziękuję za odwiedziny :)

Comments

Popular Posts